اینستاگرام، پویاترین پلتفرم رسانه اجتماعی برای بازاریابان اینترنتی است و اگر می خواهید کسب و کار خود را با پلتفرم اینستاگرام توسعه دهید، ایجاد محتوای با کیفیت و جذاب بیش از آنچه تصور می کنید مهم است. این پلتفرم در ماه های گذشته تغییرات زیادی داشته است و مدیران رسانه های اجتماعی باید خود را با روندهای جدید وفق دهند. وقتی صحبت از استراتژی تولید محتوای اینستاگرام می شود، آیا می دانید چه چیزی را باید منتشر کنید؟ چه زمانی و حتی چند وقت یکبار باید پست ها را منتشر کنید؟ امروز، نحوه ایجاد محتوای اینستاگرام با کیفیت بالا را برای معرفی برند و افزایش فروش را توضیح می دهیم.