تولید محتوا
بازدید : 424 |
بازاریابی محتوا یک تکنیک بازاریابی برای ایجاد و توزیع محتوای ارزشمند، مرتبط و سازگار برای جذب و به دست آوردن یک مخاطب کاملاً تعریف شده با هدف هدایت مشتری برای یک اقدام سودآور است. کلمات کلیدی در بازاریابی محتوایی "ارزشمند" هستند. اگر مردم به دنبال کالا یا خدماتی باشند، اگر مردم بخواهند آن را مصرف کنند، یا از آن اجتناب می کنند، میتوانید بگویید که تولید محتوای موثر می تواند بر روی نظر و رفتار مردم تاثیرگذار باشد.
بازاریابی محتوا چیست ؟
بازاریابی محتوا یک تکنیک بازاریابی برای ایجاد و توزیع محتوای ارزشمند، مرتبط و سازگار برای جذب و به دست آوردن یک مخاطب کاملاً تعریف شده با هدف هدایت مشتری برای یک اقدام سودآور است. کلمات کلیدی در بازاریابی محتوایی "ارزشمند" هستند. اگر مردم به دنبال کالا یا خدماتی باشند، اگر مردم بخواهند آن را مصرف کنند، یا از آن اجتناب می کنند، میتوانید بگویید که تولید محتوای موثر می تواند بر روی نظر و رفتار مردم تاثیرگذار باشد.
خدمات بازاریابی محتوا
با استراتژی های بازاریابی محتوای محرک فروش، داستان خود را بگویید و مشتریان بیشتری جذب کنید. مانند سالهای گذشته تبلیغات سنتی و کمپینهای بازاریابی نتایجی را که قبلاً انجام میدادند به دست نمیآورند. مصرفکننده امروزی کتابخانهای از اطلاعات را در دستان خود دارد که به راحتی از لپتاپ یا گوشی هوشمند قابل دسترسی است. این آمار را در نظر بگیرید:
- کسب و کارهای کوچک با وب سایت 126 درصد بیشتر از کسب و کارهای کوچک بدون وبلاگ، رشد سرنخ بیشتری دارند.
- 82 درصد از مصرف کنندگان پس از خواندن محتوای سفارشی، احساس مثبت تری نسبت به آن شرکت پیدا میکنند.
- بازاریابی محتوا، حداقل سه برابر بیشتر از بازاریابی برونگرا سرنخ ایجاد میکند و 62 درصد هزینه کمتری دارد.
محتوایی باید ایجاد شود که واقعاً برای مشتریان بالقوه شما ارزشمند باشد. شما می خواهید محتوایی ایجاد کنید که به آنها کمک کند تصمیمات بهتری بگیرند و شرکت شما را به عنوان مرجع در تصمیمات خود انتخاب کنند. اگر این کار را درست انجام دهید، خواهید دید که وب سایت یا شبکه اجتماعی شما به شکلی جادویی در صفحه اول گوگل برای جستجوی کلمات کلیدی مرتبط ظاهر می شود.
مشتریان بالقوه شما با به اشتراک گذاشتن محتوای شما با دیگران، برای شما به رایگان بازاریابی میکنند. بدون شک بازاریابی محتوا مقرون به صرفه ترین راه برای رشد کسب و کار و ایجاد برند شماست.
شرکت خدمات تولید محتوا چیست ؟
آژانس دیجیتال مارکتینگ اسنایپر محتوای آنلاین مانند وبلاگ ها، کتاب های الکترونیکی، اینفوگرافیک ها، ویدیوها و موارد دیگر را ایجاد، توزیع و نظارت می کنند. نتایج این بازاریابی نحتوایی شامل افزایش ترافیک وب سایت، آگاهی از برند و سرنخ آنلاین است. ما این کار را با دنبال کردن روند زیر انجام می دهیم:
توسعه استراتژی بازاریابی محتوا
در مرحله اول، یک تحلیل بازاریابی محتوای رقابتی ایجاد میکنیم تا ببینیم محتوای فعلی وب سایت شما چگونه در برابر سه رقیب برتر شما قرار دارد. سپس کلمات کلیدی محتوای برتر را در حوزه بازار و صنعت شما شناسایی کرده تا با کمک آن، یک استراتژی بازاریابی محتوا برای کمک به افزایش فروش و متمایز کردن برند شما ایجاد کنیم.
بررسی عمیق علاقه مخاطبین
مخاطبان مختلف ترجیح می دهند انواع مختلفی از محتوا را استفاده کنند، بنابراین گام بعدی ما این است که به بررسی عمیق مخاطبان خود بپردازیم تا بفهمیم آنها چه نوع محتوایی را ترجیح می دهند. بعد از اینکه متوجه شدیم مخاطبان شما چه کسانی هستند، میتوانیم شروع به تولید محتوای قابل توجهی کنیم که آنها دوست دارند با آن تعامل داشته باشند.
ایجاد محتوا
مرحله سوم این است که آستین ها را بالا بزنیم و دست به کار شویم. ما محتوای وب سایت هدفمند و نوشته شده را منتشر خواهیم کرد که برای موتورهای جستجو بهینه شده است. این مورد شامل:
- بهبود سازی محتوا در صفحات موجود
- نظارت و بهینه سازی ساختار فنی و کیفیت سایت
- وبلاگ ها
- اینفوگرافیک و محتوای بصری
- خبرنامه های ایمیل
- پست های شبکه اجتماعی
توزیع محتوا
داشتن محتوای شگفت انگیز هیچ سودی برای شرکت شما نخواهد داشت مگر اینکه مشتریان بالقوه بتوانند آن را پیدا کنند و با آن ارتباط برقرار کنند. هر محتوایی که برای شما ایجاد می کنیم برای موتورهای جستجو بهینه می شود، حتی برای عبارات جستجوی مرتبط نیز پیدا می شود. ما همچنین توصیه میکنیم خدمات بازاریابی محتوای خود را با بازاریابی ایمیلی و رسانههای اجتماعی ترکیب کنید تا جایی که تمام رسانه های شما را درگیر کند.
اندازه گیری محتوا و گزارش تحلیلی
ما محتوایی را در اختیار شما قرار می دهیم که منجر به نتایج می شود، و این کار را با ردیابی و اندازه گیری عملکرد آن در طول زمان انجام می دهیم. گزارشهای ماهانه قابل درک در مورد وضعیت و نتایج همه کمپینهای محتوای خود و اینکه چگونه آنها بر تلاشهای نهایی و برندسازی شما تأثیر میگذارند، دریافت خواهید کرد.
بهینه سازی و تنظیم کمپین
گام نهایی این است که نتایج و داده های بدست آمده را برداریم و از آن برای تنظیم کمپین ها استفاده کنیم. با هر گزارش، چیز جدیدی در مورد نحوه تعامل مخاطبان شما از محتوای شما یاد میگیریم و سپس تنظیماتی را برای بهبود دید انجام میدهیم. نتیجه نهایی یک چرخه مداوم از محتوای محرک فروش است که هم دید برند شما و هم اثربخشی کلی کمپین های بازاریابی شما را بهبود می بخشد.
خدمات اسنایپر شامل وبلاگ نویسی نیز میباشد که باعث افزایش رتبه در نتایج جستجو می شود
فقط ایجاد و انتشار محتوای کافی نیست، در وب، شما همان چیزی هستید که منتشر می کنید. به عنوان بخشی از یک استراتژی بازاریابی، محتوای شما (وبلاگ ها، ویدئوها، پادکستها) باید مخاطبان شما را جذب و درگیر کند، در حالی که شما و شرکت شما را به عنوان یک مرجع در صنعت خود معرفی می کند. اجازه دهید اسنایپر به شما کمک کند شیوه تبلیغات و بازاریابی کسب و کار خود را تغییر دهید. بهعنوان یک ارائهدهنده برتر خدمات بازاریابی محتوا، همه این کارها را انجام میدهیم، از تکمیل بخش بازاریابی داخلی شما تا خدمت به عنوان مدیر ارشد محتوای شما.
فرآیند بازاریابی محتوای اسنایپر
یک استراتژی بازاریابی محتوای موفق، گستردهتر از ایجاد محتوای زیاد است. لیست خدمات بازاریابی محتوای ما شامل موارد زیر است:
محتوای وب سایت
مدیریت و بروزرسانی شبکه های اجتماعی
ایجاد محتوای ویدئویی
ریپورتاژ آگهی
سوالات متداول کاربران
خبرنامه های ایمیل
پادکست های صوتی
حتی قبل از اینکه اولین پست وبلاگ خود را پیشنویس کنید، یک استراتژی بازاریابی محتوای موفق با ایجاد دادههای پایه برای وبسایت شما آغاز میشود تا بتوانید دقیقاً نوع محتوایی را که با موفقیت ترافیک مناسبی را به وبسایت شما هدایت میکنند، ردیابی کنید. در مرحله بعد، محتوای شما باید به شکلی هوشمندانه حول کلمات کلیدی و عباراتی که مخاطبان هدف شما برای یافتن خدمات و اطلاعات شما استفاده می کنند، شکل بگیرد. در نهایت، این محتوا باید در تمام جنبه های حضور وب شما تبلیغ شود.
در اسنایپر، ما تمام جنبههای بازاریابی محتوای شما، از جمله ایجاد دادههای پایه، تهیه پیشنویس محتوا، انتشار، تبلیغات متقابل و ردیابی را برای شما انجام میدهیم. اگر زمان اختصاص دادن به تولید محتوا را ندارید یا به مهارتهای نوشتاری خود اعتماد ندارید یا نمیدانید که چگونه محتوای خود را بهطور آنلاین بازاریابی کنید، ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ اسنایپر به شما کمک میکنیم.
مزایای خدمات بازاریابی محتوا
مزیت اول: بازاریابی محتوا به شما امکان می دهد تعداد صفحاتی را که در وب سایت خود دارید افزایش دهید و به شما امکان می دهد کلمات کلیدی بیشتری را هدف قرار دهید. با هدف قرار دادن کلمات کلیدی بیشتر، می توانید برای کلمات کلیدی بیشتری رتبه بندی کنید. از آنجایی که 95 درصد از کاربران موتورهای جستجو حتی از صفحه اول نتایج جستجو هم عبور نمی کنند، رتبه بندی برای تعداد زیادی از کلمات کلیدی برای جذب ترافیک جستجوی ارگانیک به وب سایت شما حیاتی است.
مزیت دوم: ایجاد محتوای عالی و مرتبط، افراد را تشویق می کند تا به وب سایت شما ورود کنند. داشتن لینکهای با کیفیت بالا از سایر منابع آنلاین به وبسایت شما به موتورهای جستجو کمک میکند تا شما را بهعنوان یک وبسایت معتبر ببینند و به شما این امکان را میدهد که در نتایج موتورهای جستجو بالاتر از محتوای مرتبط قرار بگیرید.
مزیت سوم: بازاریابی محتوا نسبت به انواع سنتی بازاریابی، ابزاری کمهزینهتر و مؤثرتر برای جذب مخاطب هدف شماست. اشکال تبلیغات سنتی مانند تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات چاپی و تبلیغات اینترنتی معمولا در بین انجام کاری مانند تماشای فیلم، مطالعه مطلب انجام می شود و موجب قطع فعالیت کاربر می شود و به نوعی بازخورد آنرا کم میکند و گاهی موجب آزار و اذیت کاربر نیز خواهد شد. با بازاریابی محتوا، مخاطبان شما در آن لحظه به دنبال اطلاعات یا خدمات از طریق جستجوی وب میباشد، به جای اینکه آنها را وادار به مشاهده اجباری کنیم، دقیقاً همان چیزی را که میخواهند در اختیارشان قرار میدهید، در زمانیکه آنها بدنبال آن خدمت یا محصول هستند.
در نهایت، بازاریابی محتوا علاوه بر جذب ترافیک به وب سایت شما، این توانایی را نیز به شما می دهد تا خود را به عنوان یک مرجع در صنعت خود معرفی کنید. این باعث ایجاد وفاداری بهتر مشتری می شود که می تواند باعث تکرار خرید خدمات یا محصولات گردد.
ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ اسنایپر علاوه بر ارائه خدمات ، مشاوره رایگان و آموزش را نیز به شما ارائه خواهیم داد.